Aankomst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Peter Ritmeester - WaarBenJij.nu Aankomst in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Peter Ritmeester - WaarBenJij.nu

Aankomst in Melbourne

Door: Peter Ritmeester

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Afgelopen maandag 27 oktober begon de reis naar Australië samen met collega Dirk Houwers. Na een voorspoedige vliegreis van ruim 22 uur zijn we gearriveerd in Melbourne. Onderweg zijn we 1 keer overgestapt op het vliegveld van Abu Dhabi in de Verenigde Arabische Emiraten.
Op het vliegveld zijn we talloze malen gecontroleerd. Je komt Australië echt niet zomaar binnen.
Gisteravond om 21.00 uur plaatselijke tijd zijn we opgepikt door een busje van het hotel waar we de eerste nacht konden doorbrengen. Na een heerlijke maaltijd hebben we ons bed opgezocht en hebben we heerlijk geslapen. Het was leuk wakker worden tussen het gekwetter van de parkieten die hier vrij rondvliegen.
De temperatuur hier ligt op dit moment rond de 20 graden. Na een heerlijk (Engels) ontbijt met bacon en eieren kunnen we er helemaal tegenaan.
Vandaag gaan we nog even in Melbourne kijken en om 16.45 uur zal er een bus vertrekken richting Cohuna, waar we de komende tijd zullen verblijven voor ons werk. De verwachting is dat we rond 20.30 uur in Cohuna zullen aankomen waar onze Australische collega Helen Pierce ons zal opwachten om ons naar ons huisje te brengen.

Wordt vervolgd!!

• 29 Oktober 2014 - 18:26

François Eva En The Kids:

Hoi Peter,

mooi dat de reis goed is gegaan! En als ik dat eten zo zie, dan kom jij kogeltjerond terug:-) Maar jij kunt nog wel wat spek op de ribben kwijt!

Kijk goed rond daar en hup snel aan t werk(zoals wij iedere dag hier ook weer doen)

Groeten vanuit t zuiden van West-Brabant

• 29 Oktober 2014 - 19:26

Karin:

Teus had sinds gisteren al 3 keer gevraagd of dat ik je al aan het volgen was. Dus bij deze. Veel plezier en we volgen je op de voet :)

• 31 Oktober 2014 - 17:46

Ellen:

leuk hoor, we kunnen je nu helemaal volgen!

• 31 Oktober 2014 - 20:33

Gerrit Visser:

Fijn peter dat alles goed is gegaan ,het is toch een heel avontuur.Het hotel zit er goed uit.Ik zie dat baantje bij de douane in abu dhabi wel zitten dan haal ik mijn pensioen wel. groetjes gerrit en drika